Cikkek, beszámolók, horgásztúrák

Felejthetetlen 2 nap Harsányba, tórekorrdal

Túránkon kb. 13,5 kg átlagsúlyt értünk el,azért kb. mert sajnos nem tudtunk adatokat írni 3-4 halról mert vagy 2 halat fárasztottunk vagy mert éjszaka jött és fáradtak voltunk könyvelni ,utána pedig feledésbe merültek....
2014-06-08 Tovább a cikkhez

Bontovai kora nyár

Nagy várakozás előzte meg a túránkat, hiszen nem ismeretlenül érkeztünk ebbe a Tolna megyei gyöngyszembe, tavaly júniusban már jártuk itt, akkor a 2. helyen. Idén a 3. helyen vártunk tábort. Gyors latolgatás után bójáinkat, ismét a régi patakmederbe, illetve annak töréspontjára helyeztük el, a parttól kb. 80-90 méterre.
2014-06-07 Tovább a cikkhez

Totalbaits 2013-as visszatekintő

Totalbaits -Made In Hungary-. Csúcsminőség elérhető áron, hazai gyártótól. Beszéljenek a képek, visszatekintő 2013-ból....
2014-01-24 Tovább a cikkhez

Nagyrédei ősz

Őszi pontyozás nyárias időben a csodaszép Nagyrédei horgásztavon.
2013-11-17 Tovább a cikkhez

Almamelléki torpedók

Ország gyöngye aranya legszebb megye Baranya -legalább is mondják a helybeliek-. Minket is elpáráztatott...
2013-09-07 Tovább a cikkhez

Diana tavi élménypeca

Visszatértünk. Vissza kellett térnünk, ezt már júniusban eldöntöttük előző horgászatunk végeztével. A környezet már akkor is magával ragadt minket, csak adósunk maradt a tó pár nagyobb hallal.  Lássuk vajon most összejött-e...
2013-07-27 Tovább a cikkhez

Bontova, a színes pontyok hazája

A nyár derekán Miklós barátommal a Dombóvár határában lévő természetvédelmi területen elhelyezkedő Bontovai tóra látogattunk el egy 72 órás horgászatra. Lássuk mit sikerült...
2013-07-26 Tovább a cikkhez

Látogatás a Zoltán és Diana tavon

A horgászember, egy igazán jó helyért akár a térképről is hajlandó lemenni. Mi viszont úgy döntöttünk, hogy egy igazán közeli tavat választunk. Nem is csalódtunk, hiszen a fővárostól alig félórányira igazi pecás paradicsomot fedeztünk fel.
2013-06-12 Tovább a cikkhez

Komravölgyi ponty-dömping, 10+

Komravölgyi ponty-dömping, 8 óra alatt: 15, 13, 13.5, 14 és 12 kg -os potyka... Az idei év tavasza egy picit talán későn érkezett, viszont annál határozottabban. Kis csapatunka el is terveztük, hogy teszünk egy rövidke látogatást ...
2013-05-21 Tovább a cikkhez

Hétvége a Böri tavon, a pontyok és harcsák paradicsomában

Magyarország festői felén, a Dunántúl déli részén, Tolna megye csücskében, a Völgység dombjai között, Bonyhádtól pár kilométerre létezik egy új horgászparadicsom, a Bonyhádi Bojlis Szabadidős Egyesület tava, a "Böri-tó".
2013-05-11 Tovább a cikkhez

Horvátországi vadvizeken

Mit várjuk a vadvizektől? A legnagyobb kihívást valószínűleg a teljesen vadvizek jelentik, de a legnagyobb meglepetéseket is ŐK tudják okozni. Sosem tudhatjuk, hogy milyen gyönyörű hal veszi fel a csalinkat. A fő gondokat az e fajta vizeken a nem szakszerű gazdálkodás jelenti. No de erről a témáról napokat lehetne elmélkedni, így ezzel ne is foglalkozzunk, csak a bennük élő szépségekkel!
2013-01-19 Tovább a cikkhez

A balatoni bojlizás körüli rémhírek eloszlatása

Nincs tiltva a bojlizás a Balatonon, noha az elmúlt napokban a médiában több helyen is ezzel a címmel jelent meg anyag. A Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt. által alkotott Balatoni Horgászrend nem a bojlizást, mint módszert, hanem a behordást tiltja.
2012-11-27 Tovább a cikkhez

Zárófelvonás Rinyaszentkirályon

Szeptember végén meghívásra érkeztünk Magyarország egyik neves bojlis/rablóhalas vizére, Rinyaszentkirályra. A tavat ismertük már ?régről? az utóbbi pár években többször látogattuk, és mindig gazdag fogási eredményekkel, kellemes tapasztalatokkal távoztunk e csendes, gyönyörű helyről.
2012-10-09 Tovább a cikkhez

Bojlizás csak megszállottaknak, avagy a Pölöskei pontyok nyomában

Péter barátommal úgy gondoltuk, hogy egy számunkra teljesen ismeretlen, igazi vadvízen szeretnénk kipróbálni az előző cikkünkben bemutatott házi készítésű bojliainkat. Ezzel a filozófiával indultunk neki szeptember 14-én hajnali 3 órakor közel 400 km-es utunknak.
2012-09-23 Tovább a cikkhez

Horgásztúra a Mátra lábánál, Nagyrédén

A nagyrédei horgásztavat könnyű megtalálni. A községen szinte egyenesen keresztül autózva, az aszfalt utat elhagy pár száz méter után meglátható a cégér. A központi épület és halőrház, valamint a parkoló kerítéssel körbezárt területen van...
2012-09-13 Tovább a cikkhez

Bojli készítés házilag

A bojli készítés nem egyszerű feladat, sok éves tapasztalat szükséges egy jó recept felállításához, de nem kell megijedni tőle! El kell kezdeni mint a kerékpározást egyszer-kétszer elesik az ember, de annál nincs csodálatosabb érzés mikor az ember fia a saját maga által készített csalival fog meg és enged vissza egy kapitális pontyot. Alapvetően az összetevők megválasztásával és az arányok kikísérletezésével kell kezdeni.
2012-09-08 Tovább a cikkhez

Látogatás Somogyország szívében, a Gerézdi-tavakon!

A BojlisTavak.hu Carp Team következő állomásként a Somogy megyében található méltán híres Gerézdi-tavakat nézte ki célul. A Gerézdi-tavak felmérésén a BojlisTavak.hu 2.-es számú csapataként barátaimmal Péterrel és Sándorral vettem részt. Az előzetes információk, miszerint egy varázslatosan szép táj fog elénk tárulni már somogy megye határait át lépve kezdtünk gyanakodni, hogy ez bizony igaz lehet...
2012-07-20 Tovább a cikkhez

Total Baits bojlik villámtesztje a Komravölgyi tározón!

Norbert barátommal 2012.05.19-én szombat délelőttén Nógrád megye felé vettük az irányt, azzal céllal, hogy személyesen is felkeressük a Total Baits Hungary Kft. főhadiszállását, és találkozzunk a cég ügyvezetőjével Szilágyi Tiborral. Tibor előző nap jelezte felénk, hogy a megrendelt bojliaink elkészültek. Számos hasznos tanáccsal gazdagodtunk a sikeres versenyhorgásszal folytatott beszélgetésünk alatt...
2012-06-08 Tovább a cikkhez

Pünkösdi teszthorgászat a Biató Carp Lake-n, Total Baits bojlival!

Az idei évben kifejezetten kései időpontra esett Pünkösd ünnepe, így ezt a hétvégét választottuk, hogy 60 órás teszthorgászat keretei között kipróbáljuk a Total Baits bojliait a Biató Carp Lake-en.A Budapest agglomerációjában, Fejér megye határán fekvő tó rendkívüli adottságokkal rendelkezik. Biatorbágy déli felén húzódik, a Benta patak segítségével mesterségesen duzzasztott 4 tóból álló rendszer utolsó, nyugati,